Miért jó ez Önnek?

Nem az számít, hogy kék zöld vagy sárga weboldalának színe, csak az számít, hogy eléri-e vele kitűzött céljait!

Nagyon fontos, hogy megértsük, nem magunknak tervezünk weblapot, nem mi fogjuk használni, nem mi fogunk információt keresni rajta.

A weblap a látogatóknak, érdeklődőknek szól, az Ön leendő partnereinek, későbbi vásárlóinak!

Minden weblapot ezen egyszerű irányelvek szerint építünk föl, ezt javasoljuk minden partnerünknek.


Felsoroltunk néhány kérdést, amelyet minden esetben fel kell tenni Önmagának, mielőtt elhatározza, hogy új weblapot készíttet, vagy meglévő weblapját megújíttatja.

 Mire kell mindenképp választ kapnia: 
  • Milyen célokat szeretnék elérni?

    • Weblapot szeretnék, de nem is tudom igazán milyet és legfőképpen miért.
    • Jó lenne már az offline értékesítés mellé egy webáruház, de hogyan kezdjek hozzá, mire számíthatok, mire tervezzem a bevételeket, van-e marketing tervem?
    • Mobil applikációt szeretnék, de nem tudom a célcsoportot és, hogy miért is érdemes.

    • Legyen szó weboldalról vagy üzleti szoftverről az első és legfontosabb, hogy határozza meg a célt!
      Mit szeretnénk vele elérni?

    • Ismertebbé szeretném tenni vállalkozásomat, üzletemet?
    • Terméket szeretnék eladni?
    • Forgalmat szeretnénk növelni?

      Ha meg van a cél, már meg tudjuk határozni az eszközöket amivel el tudja érni azokat.

       Ne engedje, hogy pontos célok nélkül induljon weboldala, ne hagyja, hogy webáruháza komplex üzleti terv nélkül működjön. 
       Higgye el a későbbiekben a pontos tervezés kifizetődő lesz! 


  • Milyen marketing eszközökre van szükségem?

    • Miután meghatároztuk céljainkat világossá válik az is, milyen eszközökkel tudjuk azokat elérni. Ebben készségesen állunk az Ön rendelkezésére!

    • Hagyományos weblap menedzseléssel?

    • Mobil és hagyományos eszközökön (PC-én, laptopon) megjelenő hirdetések által?

    • Közösségi vagy kereső oldalakon, illetve szakmai oldalakon megjelenő hirdetésekkel?

    • Szakmai anyagok népszerűsítésével offline kiadányokban?

    • Online partnerhálózat kiépítése által?

    • Hírlevél, e-mail marketing használatával?

    • Blog, Vlog, Youtube, Twitter, Facebook, Google+, Pinterest közösségi kommunikáció indításával?

  • Szüksége van-e Önnek weblapra?

    • Érdekes lehet ezt Önnek olvasnia, egy olyan cég honlapján akiknek egy tevékénysége a weblapkészítés. De az igazsághoz ez is hozzátartozik. Nincs mindenkinek szüksége weblapra!

    • Ahhoz, hogy elérjem a vásárlóimat, partnereimet és szolgáltatásaimat népszerűsítsem, a hagyományos weblap(-e) a megfelelő eszköz?

    • Célközönségem eléréséhez az online kommunikáció a legmegfelelőbb?

    • Amennyiben igen, melyik online eszköz kínálja az optimális, célravezető és legfontosabb, eredményes megoldást?

    • Közösségi oldalra, céges bemutatkozó oldalra, webáruházra, blogra vagy hírportálra van szükségem?

       

  • Rendelkezik már weboldallal / webáruházzal, de „nem hozza a kellő eredményeket, nem működik az elvárásoknak megfelelően”?

    • Sokszor tapasztaljuk, hogy ügyfeleink kedvét szegte egy rosszul felépített weboldal ereményessége, aktív menedzselés nélkül működő webáruházának forgalma.

    • Tapasztalat és kellő tájékoztatás nélkül - melyet nem kapott meg - vágott bele az online kommunikációba. Ebben az esetben egy-két szerencsés kivételtől eltekintve előre kódolva van az eredménytelenség. Ezen végtelenül egyszerű módon lehet segíteni.

    • Hogyan?
      Először is oszlassuk el azt a tévhitet, hogy Önnek nem kell érteni egy weblap, webáruház  alapvető működtetéséhez, weblap menedzseléshez. Autót sem vezetünk úgy, hogy nincs jogosítványunk, persze a motor pontos működését nem feltélen kell ismernünk.

    • Ezért első lépésként kellő tájékoztatást nyújtunk Önnek.

    • Felmérjük az igényeit, mire is van pontosan szüksége.

    • Megmutatjuk az utat, hogy meghatározhassa céljait.

    • Ezek után kiválasztjuk az eszközöket melyekkel megvalósítjuk a céljait.

       

  • Milyen eszközökkel tudjuk javítani forgalmát?

    • Több fontos lépése van a forgalom növelésének.

    • Céljaink meghatározása után, második lépésként kiválasztottuk a hozzá vezető legmegfelelőbb eszközöket. Elindítjuk online jelenlétét.

    • Ekkor következő lépésként mi tesszük hozzá cégünk több mint tíz éves tapasztalatát.
      Ugyanis céljaival Ön is tisztában van.
      Az eszközöket is nagyon sok hozzánk hasonló cég meg tudja ismertetni Önnel.

    • Amit mi ezen felül nyújtunk, az ügyfélközpontúság.
      Mottónk: „Az ön sikere, a mi sikerünk”!.

    • Online jelenléte minél kifizetődőbb Ön számára, annál jobban járunk mi is. Ez a mi nem titkolt vágyunk.

    • Ezért a legfontosabb, hogy a naprakész tanácsokkal lássuk el, állandó figyelemmel kísérjük online működését, fejlődését.

    • Ez akár napi folyamatos közös munkát jelent. Tehát nem hagyjuk magára, nem Önnek kell kitalálnia, hogy mi fog működni és mi nem. Lesz kitől tanácsot kérnie, lesz aki segít! Sőt nem is kell kérnie, mi segíteni fogunk anélkül is!

  • Hogyan tudunk megrendelőket hozni online üzletébe?

    • A kérdés összetett, de meg tudjuk válaszolni.

    • Először is tisztában kell lennie azzal, hogy vannak általános igazságok, de mindenkinél más és más megoldás lesz eredményes a siker eléréséhez.

    • Ezért, mint többször leírtuk, meg kell határoznunk az Ön céljait. Aztán megkeressük közösen a célok eléréséhez a megfelelő eszközöket.
      Ezek után folyamatosan kontrolláljuk, hogy minden eszköz folyamatosan jól működjön. És akár hiszi akár nem a vásárlók el fogják érni az Ön üzletét és ott vásárolni fognak.

  • Milyen hirdetési platformokat érdemes Önnek használnia céljai eléréséhez?

    • Az eszközök megfelelő megválasztása kulcsfontosságú online üzlete sikerességében.

    • A lehető legpontosabban körüljárjuk cége tevékenységét, konkurencia-elemezést készítünk.

    • Számításba vesszük pénzügyi, humán-erőforrás lehetőségeit.

    • Kutatást, szakmai továbbképzéseket tartunk.

    • Ezek után már pontosan meg tudjuk határozni a hirdetési platformokat, melyeket használni fogunk. Ez már önmagában is rövid és hosszútávú költségelemzést tesz elérhetővé, azaz tervezetté válnak online kiadásai.

  • Mekkora szerepet kell játsszon a közösségi média vállalkozása életében?

    • Ha meghatároztuk céljait, az azokhoz szükséges eszközöket, világossá válik, mely csatornák azok amelyekre a legnagyobb hangsúlyt kell fektetnünk. Amennyiben terméke, szolgáltatása népszerűsítésére a közösségi oldalakon történő folyamatos jelenlét, - legyen szó fizetett hirdetésről illetve saját anyagok népszerűsítéséről, játékokról - a célravezető, abban az esetben ezt fogjuk javasolni Önnek, ebben fogjuk támogatni.

  • Vannak-e a rövid-, közép- és hosszútávú kidolgozott marketing stratégiái, elérhető céljai?

    • Ügyfeleink számára nem győzzük hangsúlyozni, hogy a legfontosabb a sikeres online jelenlét felépítésében a megfelelő elérhető célok meghatározása, a megfelelő eszközök megválasztása. A megfelelő marketing stratégia kidolgozása!

    • Ha Ön rendelkezik offline marketing célokkal, anyagokkal, konkrét elképzelése van online céljairól, legyen szó látogatószámról, vásárlóról, forgalmi adatokról, a mi feladatunk az lesz, hogy ezt online megoldásokra fordítsuk le.

    • Amennyiben még nem rendelkezik marketing stratégiával ebben is segítségére leszünk!